guya.blogg.se

Jag är en nybliven pensionär med ett förflutet som journalist, fotograf och en mängd andra sysselsättningar. Det innebär att jag även har ett flertal intressen - politik, miljöfrågor, natur, mode, musik och inte minst foto och bild.

NU ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS!

Kategori: Allmänt

Välkommen till min blogg!
Jag har länge funderat på att börja "blogga" men tiden har inte riktigt velat räcka till. Men som nybliven pensionär tar jag nu chansen och det ska bli roligt.
Mitt största intresse har alltid varit fotografering och att jobba med bilder, har även gjort så under många år såväl som redigerare och fotograf.
I min blogg får jag nu chansen att återigen få utlopp för mitt intresse, men även andra. Som journalist har jag intresserat mig för de flesta frågor som angår oss alla i vår vardag så självklart kommer jag även göra det här i bloggen.
Men - ni lär även få stå ut med en hel del reflektioner om min egna vardag som nybliven pensionär.
Tills dess - kram!
 

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Surfade runt lite och hittade din blogg! Så roligt med lite äldre bloggare! Och med samma intresse som mig; fotografi! Lycka till med bloggen!

    2012-11-06 | 18:46:44
    Bloggadress: http://fallindreams.blogg.se
  • Guy Sandström säger:

    Tack Evelina! Brukar faktiskt läsa din blogg med behållning.

    2012-11-06 | 23:38:18
    Bloggadress: http://guya.blogg.se

Kommentera inlägget här: